Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s. (BBRSC) zriadila linku call centra. Dovoláte sa na ňu 24 hodín denne, každý deň v roku na telefónnom čísle 0940 60 00 60. Na linku možno nahlasovať problémy pri zjazdnosti a kvalite ciest I. II. a III. triedy v Banskobystrickom kraji.

Z dôvodu potreby urýchlenia reakčného času pri zásahoch na cestách bola zriadená profesionálna linka call centra a dispečingu. Vznik call centra vyplynul z potreby efektívneho odovzdania informácií kompetentným a urýchlenia riešenia objavených problémov na cestách v našom kraji, ktorých správu či údržbu zabezpečuje BBRSC.

„Kvalitná a dobre udržiavaná cestná sieť patrí medzi naše priority. Do rekonštrukcie a údržby každoročne ako kraj investujeme milióny eur a ja som rád, že služby pre našich obyvateľov sa v tejto oblasti posunú opäť o level vyššie. Očakávam, že vďaka novému call-centru bude BBRSC vedieť nielen prijať viac podnetov od verejnosti, ale najmä zrýchliť proces ich vybavovania a samotného odstraňovania problémov na našich cestách,“ uviedol predseda BBSK Ondrej Lunter.

Call centrum BBRSC funguje od decembra tohto roku. Týždeň prebiehal testovací režim, kedy boli odstránené všetky nedostatky a dnes je už dostupné širokej verejnosti. Najčastejšie problémy, ktoré môžete nahlasovať sú problémy zjazdnosti počas zimnej údržby, padnuté stromy na ceste, či dreviny zasahujúce do priestoru cesty, zablokovaná komunikácia z dôvodu prekážky na ceste, výtlky, zaplavené komunikácie, upchatý priepust a mnohé iné.

„Telefonická linka call centra je verejnosti na nahlasovanie problémov na cestách k dispozícii 24 hodin denne 365 dní v roku. Cestujúca verejnosť má možnosť hlásiť akúkoľvek poruchu, problém, či závadu na ceste, pričom zamestnanci profesionálneho call centra posúdia prioritu situácie a následne informáciu odovzdajú kompetnentným kolegom v BBRSC na riešenie. Sučasťou riešenia je spracovanie podnetu do textovej podoby, nahrávka rozhovoru a zaslanie spracovaného podnetu k nám do spoločnosti. Vybavenie podnetu bude mať rôzne stupne prioritizácie podľa závažnosti a aj daný čas v BBRSC na jeho vyriešenie. Teší ma, že službu sa podarilo zaviesť ešte túto zimu a zatiaľ funguje úspešne,“ uviedol predseda predstavenstva BBRSC Martin Turčan.