Quantcast

Kandidáti na poslancov mestského zastupiteľstva si z volebného zákona urobili trhací kalendár. Kampaň viedli aj počas moratória.

Napriek tomu, že je zákonom zakázané viesť volebnú kampaň 48 hodín pred voľbami, v priebehu piatku a soboty sa v schránkach objavili letáky jednotlivých kandidátov. Neznámy autor taktiež opätovne útočil na jedného z adeptov na primátorský post.

S dodržaním zákona si kandidáti hlavu nelámali. Politická reklama stiahnutá nebola, letáky sa objavili mimo určených plôch. V prostriedkoch MHD ďalej viseli propagačné materiály adeptov na post v zastupiteľstve. Napriek tomu, že to zákon zakazuje.

Nezisková organizácia Mesto premeny rozdávala propagačné materiály s menom jedného z kandidátov aj v deň volieb. Porušenie moratória však odmieta. „Nie sme politickou organizáciou a nie sme ani financovaní žiadnou politicky činnou osobou. Preto uverejnený materiál nie je politickou reklamou,“ píše v oficiálnom vyhlásení Mesto premeny.