Quantcast

Portál BBonline.sk zaznamenal v novembri 141 731 návštev od 80 882 unikátnych návštevníkov. Tí si v priemere pri jednej svojej návšteve prečítali ďalšie dva až tri príspevky. Stránky portálu BBonline.sk sa počas novembra zobrazili celkovo 486 075 krát.

bbonline.sk-regional-mediaDosiaľ najúspešnejším mesiacom z pohľadu návštevnosti, od vzniku v auguste 2010, bol apríl tohto roku, kedy BBonline.sk dosiahlo takmer 98-tisíc návštev. November toto číslo výrazne prekonal, keď banskobystrický informačný portál zaznamenal v priemere 4,7 tisíca prístupov denne.

“Náš projekt je dôkazom, že aj v amatérskych a poloprofesionálnych podmienkach, môže v rámci regiónu vzniknúť významná konkurencia veľkým vydavateľským domom či inak dotovaným médiám. Žiaľ má svoje hranice, keďže našim jediným príjmom je predaj reklamného priestoru a celá naša redakcia príspevky tvorí len v rámci svojho voľného času popri inej hlavnej práci,” povedal Filip Roháček, zakladateľ projektu a šéfredaktor portálov BBonline.sk a ZVonline.sk.

Okrem tradičného obsahu sa pod vysokú návštevnosť podpísalo najmä konanie volieb do orgánov samosprávnych krajov. Z celkového počtu takmer 500-tisíc zobrazení, mali príspevky k téme volieb počas novembra zhruba 130-tisíc zobrazení. “Snažili sme sa k voľbám pristupovať objektívne a nezaujato, nezaoberať sa každým ‘štekom’ kandidátov, ale ich sumarizovať a prinášať našim čitateľom plnohodnotné informácie. Osobne ma teší, že tento náš prístup sa s odstupom stretol s uznaním v odborných kruhoch aj mimo Banskej Bystrice,” hovorí Roháček.

Najmenej návštev (2 002) zaznamenal portál BBonline.sk počas uplynulého mesiaca v sobotu 20. novembra, najviac (12 343) v nedeľu 10. novembra po vyhlásení výsledkov prvého kola volieb do orgánov samosprávnych krajov. Najčítanejším príspevkom bol online prenos z prvej volebnej noci, ktorý mal takmer 30-tisíc zobrazení od 10-tisíc užívateľov.