Na najznámejšom slovenskom hudobnom festivale Pohoda, ktorý sa každoročne organizuje na letisku Trenčín, budú na budúci rok čapovať banskobystrické pivo.
Organizátori festivalu Pohoda po štrnástich rokoch ukončili spoluprácu so značkou Zlatý Bažant koncernu Heineken, čo oznámili len pred niekoľkými dňami. V stredu oficiálne potvrdili, že sa na spolupráci dohodli so spoločnosťou Banskobystrický pivovar. Ten sa má stať hlavným partnerom podujatia. Urpiner síce nebude v názve festivalu, ten zostane len v podobe bez partnera, no práve oceňované pivo z Banskej Bystrice si bude môcť okolo 30-tisíc slovenských i zahraničných návštevníkov festivalu vychutnávať pri koncertoch a ďalších podujatiach budúcoročnej Pohody.
Na Považí mal Banskobystrický pivovar, okrem stredoslovenského regiónu, sponzorské aktivity takmer od začiatku svojho novodobého pôsobenia. Práve z Trenčína totiž pochádzajú majitelia Banskobystrického pivovaru, ktorí ho získali v roku 2007 v konkurze. Od vtedy výroba piva v Banskej Bystrici napreduje a nielen dobré meno, ale aj jeho predaj, sa rozšírili po celom Slovensku a tiež do zahraničia.
„Príbeh Urpineru je skvelý. Súčasní majitelia postavili na nohy pivovar, v ktorom varia poctivé pivo. Veríme, že bude našim návštevníkom chutiť, vážime si, že táto domáca spoločnosť tiež podporuje umenie a rozhodla sa stať našim partnerom,“ cituje portál strategie.sk zakladateľa hudobného festivalu Pohoda Michala Kaščáka.
Dvadsiaty ročník festivalu Pohoda sa v Trenčíne uskutoční v dňoch 7. až 7. júla 2016 a medzi hlavných ohlásených headlinerov patria Sigur Rós, PJ Harvey či Parov Stelar.