Banskobystrická regionálna správa ciest (BBRSC) dosiahla významný úspech v oblasti komunikácie s verejnosťou. V celoslovenskej súťaži Prokop 2024 získala prvé miesto v kategórii Small Budget za projekt „Malý rozpočet, veľký príbeh: cestári v centre pozornosti“.

Cenu si zástupcovia organizácie prevzali 21. mája počas galavečera v Bratislave. Súťaž každoročne organizuje Asociácia public relations Slovenskej republiky (APRSR) a tento rok sa do nej zapojilo 179 projektov od 49 firiem a inštitúcií.

Projekt BBRSC uspel v silnej konkurencii vďaka autentickému a ľudskému prístupu. Cieľom kampane bolo predstaviť verejnosti prácu cestárov, ich nasadenie, každodenné výzvy, ale aj konkrétne novinky, ktoré v kraji zaviedli. Patrí medzi ne napríklad nonstop call centrum pre vodičov, cestná patrola na rýchle zásahy či kurz prvej pomoci, ktorým prešlo prvých sto zamestnancov.

Kampaň zaujala médiá aj verejnosť – bez pomoci externej agentúry ju pripravili zamestnanci organizácie. Zamerali sa na obsah na sociálnych sieťach, aktívnu komunikáciu a budovanie dôvery medzi cestármi a občanmi.