Daniel Csúr sa po štúdiu na Oxforde, v Kodani, Kazachstane a Maastrichte rozhodol vrátiť na rodné Slovensko zužitkovať svoje vedomosti a skúsenosti. Dnes vedie štyri firmy, tri neziskové organizácie a pomáha podnikateľom zefektívniť ich biznis.

Za ten čas pomohol viac než 200 firmám objaviť stratený potenciál a vniesť do ich podnikania systém pomocou marketingových stratégií a analýz. A hoci každý podnik, ktorý ho pustil do svojej “kuchyne”, je iný, jedno majú predsa len spoločné – manažérov príliš zahlcuje operatíva, neostáva im čas na dôležité rozhodnutia a tým stávajú sa menej produktívni.

O cenné know – how sa Daniel podelí na PROGNESSA Academy. Pokiaľ potrebujete do svojej firmy vniesť to najdôležitejšie – systém, ste na správnom mieste. Manažér totiž môže byť len na jednom mieste, ale systém môže byť všade. Kľúčom k nemu sú správni ľudia, ktorí majú ale rôznu motiváciu. Pokiaľ budete výberu zamestnancov venovať viac času a energie na začiatku, v budúcnosti si ho značne ušetríte. Kľúčoví sú totiž práve tí správni ľudia v tíme, ktorí dokážu potiahnuť podnik.

Možno vás to prekvapí, ale viac ako 92% slovenského trhu tvoria mikropodniky s počtom zamestnancov do 10. Zvyšných necelých 7% sa delí medzi malé a stredné podniky, a veľké podniky, ktoré tvoria len 0,1% slovenského trhu. Väčšina firiem na Slovensku sa nerozvíja z konkrétnych dôvodov. Niektoré ovplyvniť nemôžu, väčšinu však áno. Ak si chcete uľahčiť podnikanie, príďte sa pozrieť na PROGNESSA Academy, ktorá štartuje 8. marca v Banskej Bystrici, cena troj-hodinového školenia je 48 eur bez DPH a prihlásiť sa môžete na tomto linku.

Čo sa na PROGNESSA Academy dozviete?

  • Ako a prečo motivovať ľudí vo firme?
  • Preberieme zákutia manažmentu, cieľ a efektivitu firmy.
  • Ako postupovať pri hľadaní zamestnancov?
  • Čo je 5 smrteľných hriechov šéfa?
  • Ako nájsť správnych ľudí?
  • Vysvetlíme si nebezpečný pojem “travič studní”.
  • Čo všetko môže robiť šéf?
  • Ako správne motivovať, delegovať, či kontrolovať ľudí?

Informácie o udalosti nájdete aj na Facebooku a LinkedIn-e.