Po úspešnej inscenácii 3×20 odpremiérovanej 20. apríla 2018, ktorú vytvorili výlučne mužskí choreografi, prichádza na rad „druhé kolo“ , a to v pripravovanej premiére 3×20 Ženy, v ktorej sa tvorivej úlohy zhostia ženské choreografky.
Spaces
Choreografia: Zuna Vesan Kozánková, hudba: Maok, video: Mária Judová
Nesmierna veľkosť vesmíru a jeho prázdnota. Vzdialenosť v jeho nekonečnosti, ale aj jeho bezprostredná prítomnosť v každej bunke nášho tela. Meditatívnosť plynutia, prepojenie, rituál.
Zuna Vesan Kozánková: „V poslednej dobe ma veľmi inšpirujú neviditeľné svety, iné dimenzie. Priestory a aj čas, ktorý v bežnom živote nie sme schopní vnímať… Veď to, čo my vnímame ako skutočné, je len zlomok z toho, čo tu okolo nás naozaj je.“
Squat
Choreografia: Martina Hajdyla Lacová, hudba: Ivo Sedláček, scénografia: Zuzana Sceranková
Päť tanečníkov sa ocitá v priestore, v ktorom vládne Squat. Živočíšna, pudová pozícia – dramatická, či pitoreskná. Drep ako rozhodnutie. Skoncentrovaná energia.
Martina Hajdyla Lacová: „Fascinuje ma, že to čo nám bolo kedysi prirodzené, sa v dnešnej dobe musíme nanovo učiť. Dôkazom je nespočetne veľa youtube video inštruktáží, ako sa správne naučiť drep. Som zvedavá, kam táto evolúcia bude pokračovať a aké ďalšie prirodzené ľudské funkcie budeme musieť stratiť za cenu vlastného pohodlia.“
Čin
Choreografia: Lívia Mendéz Marin Balážová, hudba: Martin Polák
Publikum je poslom veľmi dôležitej informácie, ktorej následky môžu ovplyvniť priebeh predstavenia. Interpreti sú zaneprázdnení pohybovými a hlasovými hrami, ktoré majú za úlohu zaujať publikum natoľko, že si ani nevšimnú, že sú spoluúčastníkmi zločinu.
Lívia Méndez Marin Balážová: „Slovensko čelí obdobiu, keď už ľudia nechcú byť ticho, už majú dosť byť stádom ovečiek, ktoré sú kŕmené klamstvom. Preto mám potrebu rozprávať o dopade našej nečinnosti, ktorá môže podporiť zloČIN a formovať budúcnosť ľudstva.“
Vstupenky zakúpite na nasledujúcom odkaze. Viac sa dočítate na stránke Divadla studiotanca.sk.