Po úspešnej inscenácii 3×20 odpremiérovanej 20. apríla 2018, ktorú vytvorili výlučne mužskí choreografi, prichádza na rad „druhé kolo“ , a to v pripravovanej premiére 3×20 Ženy, v ktorej sa tvorivej úlohy zhostia ženské choreografky.

Spaces

Choreografia: Zuna Vesan Kozánková, hudba: Maok, video: Mária Judová

Nesmierna veľkosť vesmíru a jeho prázdnota. Vzdialenosť v jeho nekonečnosti, ale aj jeho bezprostredná prítomnosť v každej bunke nášho tela. Meditatívnosť plynutia, prepojenie, rituál.

Zuna Vesan Kozánková: „V poslednej dobe ma veľmi inšpirujú neviditeľné svety, iné dimenzie. Priestory a aj čas, ktorý v bežnom živote nie sme schopní vnímať… Veď to, čo my vnímame ako skutočné, je len zlomok z toho, čo tu okolo nás naozaj je.“

Squat

Choreografia: Martina Hajdyla Lacová, hudba: Ivo Sedláček, scénografia: Zuzana Sceranková

Päť tanečníkov sa ocitá v priestore, v ktorom vládne Squat. Živočíšna, pudová pozícia – dramatická, či pitoreskná. Drep ako rozhodnutie. Skoncentrovaná energia.

Martina Hajdyla Lacová: „Fascinuje ma, že to čo nám bolo kedysi prirodzené, sa v dnešnej dobe musíme nanovo učiť. Dôkazom je nespočetne veľa youtube video inštruktáží, ako sa správne naučiť drep. Som zvedavá, kam táto evolúcia bude pokračovať a aké ďalšie prirodzené ľudské funkcie budeme musieť stratiť za cenu vlastného pohodlia.“

Čin

Choreografia: Lívia Mendéz Marin Balážová, hudba: Martin Polák

Publikum je poslom veľmi dôležitej informácie, ktorej následky môžu ovplyvniť priebeh predstavenia. Interpreti sú zaneprázdnení pohybovými a hlasovými hrami, ktoré majú za úlohu zaujať publikum natoľko, že si ani nevšimnú, že sú spoluúčastníkmi zločinu.

Lívia Méndez Marin Balážová„Slovensko čelí obdobiu, keď už ľudia nechcú byť ticho, už majú dosť byť stádom ovečiek, ktoré sú kŕmené klamstvom. Preto mám potrebu rozprávať o dopade našej nečinnosti, ktorá môže podporiť zloČIN a formovať budúcnosť ľudstva.“

Vstupenky zakúpite na nasledujúcom odkaze. Viac sa dočítate na stránke Divadla studiotanca.sk.