Náplň (druh) práce

– komunikácia so stávajúcimi zákazníkmi a obchodnými partnermi, zákaznícka podpora,
– spracovanie a vybavovanie objednávok, vystavovanie faktúr, dobropisov a dodacích listov (pokročilá úroveň),
– tvorba ponúk, príprava podkladov, kompletné sledovanie obchodných prípadov,
– evidencia a kontrola priebehu realizácie dodávok objednaného tovaru,
– komplexné riešenie reklamácií,
– aktualizácia dát, spracovanie a ich úprava v informačnom systéme.

Požadované vzdelanie

Úplné stredné odborné vzdelanie

Vyššie odborné vzdelanie

Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Dĺžka praxe

bez požiadavky na odbornú prax

Počítače

Microsoft Excel – pokročilá

Microsoft Word – pokročilá

Microsoft Outlook – pokročilá

Reagovať na ponuku