Quantcast

Najväčšie nákupné centrum v Banskej Bystrici reaguje na vzniknutú situáciu okolo nového koronavírusu prijatím niekoľkých opatrení. Centrum vzdeláva, zvyšuje frekvenciu aj v oblasti dezinfekcie a tiež presúva podujatia. Pre bezpečnosť svojich návštevníkov tiež apeluje na zachovanie pokoja.

Centrum svojich návštevníkov prehľadnou infografikou upozorňuje na opatrenia, ktoré by mali dodržiavať, aby sa vyhli nákaze. Zároveň upozorňuje už nakazených na čo si majú dávať pozor.

„Pripravili sme prehľadnú infografiku, vychádzajúcu z odporúčaní Svetovej zdravotníckej organizácie a Úradu verejného zdravotníctva SR, aby mali naši návštevníci takýto vizuálny materiál nablízku a vedeli si tieto zásady kedykoľvek pripomenúť. Umiestnili sme ich do informačných panelov vo foodcourtoch, k dezinfekčným dávkovačom, aj do pasáží centra,“ informuje o prvých krokoch Tomáš Hollý, Associate Director, Head of Retail Property Management.

V rámci opatrení, ktoré centrum nateraz prijalo sú aj nasledovné:

  • V priestoroch centra sa zvyšuje frekvencia dezinfekcie miest častého dotyku, nad rámec bežnej každodennej hygienickej údržby (plochy kľučiek, madlá, výťahové tlačidlá, a pod.).
  • Všetky používané čistiace prostriedky na centre majú zároveň dezinfekčné účinky, vrátane čistiacich prostriedkov na čistenie podlahy automatickými vozíkmi.
  • Navýšené sú aj koncentrácie dezinfekčných prostriedkov na toaletách.
  • Centrum používa antibakteriálne mydlá vo všetkých dávkovačoch mydla určených návštevníkom.

Europa Shopping Center o svojich opatreniach informovalo aj nájomcov so svojimi prevádzkami. Všetky zložky centra tak môžu ubezpečiť návštevníkov, že centrum reflektuje na dianie naokolo a prijíma adekvátne opatrenia.

„Vzniknutá situácia nás núti zodpovedne sa postaviť aj k podujatiam s vysokou koncentráciou ľudí na jednom mieste. Vzhľadom k tomuto sme sa rozhodli najbližšie dve po sebe nasledujúce nedele zrušiť plánovaný program čítaní v rámci Mesiaca knihy. Program by sme v prípade priaznivého vývoja situácie preložili na posledný víkend v mesiaci. O všetkých zmenách budeme návštevníkov včas informovať,“ dodáva Linda Luptáková, Marketing Coordinator Europa SC.

Aktuálne prijaté opatrenia v Europa Shopping Center reagujú na súčasný stav v súvislosti s koronavírusom. V prípade zmeny vývoja situácie bude centrum reagovať sprísnením opatrení v snahe eliminovať šírenie nákazy.

V súčasnej situácii tiež centrum žiada svojich návštevníkov, aby boli zodpovední voči sebe a svojmu okoliu, dodržiavali opatrenia prevencie a v prípade nákazy, či podozrenia z nej nenavštevovali verejné miesta.