Quantcast

Najväčšie nákupné centrum v banskobystrickom regióne tiež bilancuje situáciu v korone, návštevníkom však otvára dvere viacerými stimulmi

Europa Shopping Center rovnako zasiahla kríza spojená s pandémiou koronavírusu. Centrum počas dlhých týždňov fungovalo v obmedzenom režime a okrem nájomcov nadnárodných sietí zasiahla situácia aj lokálne prevádzky či aktivity samotného centra.

Opatrný návrat do nového normálu

Obľúbené voľnočasové a obchodné centrum sa pozvoľna vracia do pôvodných koľají. Pokles obratov z dôvodu všeobecných obmedzení však ešte stále pociťujú najmä tu prítomné prevádzky. Preto sa vedenie centra rozhodlo podporiť návštevnosť centra aj spotrebiteľsky obľúbenými súťažami.

„V súčasnosti prebieha súťaž, Letný BOOMerang, v ktorej môžu nakupujúci získať späť celú sumu nákupu v Europa Shopping Center. Zapojené sú všetky prevádzky, suma na bločku musí prevyšovať 50 eur a centrum návštevníkom dokopy rozdá 20 000 €. Rozhodli sme sa takto podporiť našich nájomcov, keďže boli dlhodobo nútene uzavretí. Celkovo centrum silno pocítilo krízu, keďže mesačná návštevnosť počas vrcholu pandémie bola na úrovni dennej návštevnosti v normálnej prevádzke,“ upresňuje Jana Seleštianska, Marketing Manager Europa SC.

Nádej pre viaceré podujatia

Nečakaná situácia donútila centrum pozastaviť rozbehnuté projekty a zmeniť stratégiu.

Pre pandémiu bolo zrušené dlho pripravované podujatie Mesiac knihy. Pútavé relax zóny ostali prázdne a knihy poskytnuté  predajňou Panta Rhei neprečítané. Atraktívne podujatie VOKA – regionálne trhy na podporu domácich producentov ostalo rovnako nerealizované. Už štvrtý ročník podujatia sa mal tešiť tradične veľkému záujmu ľudí, centrum však verí, že jeseň a celková situácia ešte vytvoria pre podujatia priestor.

„Pri viacerých projektoch je nádej na ich realizáciu stále živá. Denne sledujeme situáciu spojenú s vývojom počtu nakazených a na dopyty našich návštevníkov reagujeme optimisticky. Museli sme zrušiť Deň hasičov, FIGA street food festival, kasting do Elite Model Look či úspešný projekt Autosalón. Kým v predchádzajúcich rokoch sme sa tešili vysokej návšteve jednotlivých podujatí, tento rok sme skôr bojovali s prázdnymi chodbami a opatreniami na zaistenie bezpečnosti podstatne menšieho počtu návštevníkov,“ dopĺňa Linda Luptáková, Marketing Coordinator Europa SC.

Centrum verí, že niektoré z uvádzaných podujatí sa predsa len podarí do konca roka zorganizovať. Plánovaný je Autosalón, VOKA, a najbližšie už aj avizovaný Piknik na streche. Novinka z minulého roka pripomínala komunitný deň plný aktivít pod holým nebom.

Tento rok si návštevníci užijú kvetinové workshopy, detské divadielko, školu tanca, ochutnávku jedál či dokonca letné kino.

Viac o podujatí sa návštevníci dozvedia tu.

Aktivity na centre aj počas obmedzení

Keďže situácia zmarila všetky plány v organizácii podujatí, centrum sa zameralo na projekty, ktoré mali spríjemniť návrat ľudí do jeho priestorov. Nákupné centrum sa odelo do letného šatu, zrealizoval sa projekt módne ostrovčeky, či doplnil centrálny priestor o exkluzívny fotokútik.

„Zamerali sme sa tiež na úpravy centra pre zvýšenie komfortu našich návštevníkov – pribudol eskalátor, doplnili sme relax zóny a pridali bicyklové stojany. Stále u nás platia viaceré  opatrenia, na vstupe do centra a v jednotlivých prevádzkach. Nechýbajú osadené dezinfekcie a pravidelné čistenie najfrekventovanejších dotykových plôch. Veríme, že po inováciách a pri neustálych hygienických opatreniach sa u nás budú návštevníci cítiť príjemne a bezpečne,“ uzatvára Jana Seleštianska, Marketing Manager Europa SC.