Všetky podnikateľské subjekty potrebujú okrem výrobných hál a skladových priestorov aj kancelárske priestory, z ktorých budú riadiť chod celej firmy. Mnohé firmy si ale nemôžu dovoliť kúpu a rozhodnú sa pre prenájom. Sú však aj také firmy, ktoré radšej zainvestujú do kancelárskych priestorov a môžu si ich tak zrekonštruovať podľa svojich predstáv.

Ak máte nový kancelársky priestor a plánujete si ho zariadiť, čo by vám v ňom nemalo chýbať?

Rokovacie stoly

Moderné rokovacie stoly sú dôležitými súčasťami nielen konferenčných a rokovacích miestností, ale aj kancelárskych priestorov. Môžete ich využiť nielen pri mítingoch zamestnancov, ale aj v prípade, keď k vám príde početnejšia skupina klientov. Je potrebné mať miesto, kde sa budete stretávať nielen so zamestnancami, ale aj s klientmi. Kancelárie by nemohli byť bez miesta, kde budete usádzať tých, ktorí vás navštívia za účelom spolupráce.

Automaticky k týmto rokovacím stolom by ste mali kúpiť aj rokovacie/ konferenčné stoličky.

Kancelárske stoličky so stolmi

Okrem rokovacích stolov nezabúdajte ani na kancelárske stoličky a stoly. Uprednostňujte stoly, ktoré umožnia prispôsobiť si výšku pracovnej plochy podľa potreby a obzvlášť si dávajte pozor na výber kancelárskych stoličiek. Malo by ísť o ergonomické kancelárske stoličky, ktoré majú tvarovanú sedaciu časť a kvalitné opierky, ktoré odľahčujú najviac namáhané časti tela – kríže, chrbát, krčnú chrbticu a aj ruky.

Skrinky s úložným priestorom

Nezabúdajte ani na skrinky/police s úložným priestorom, kde budete skladovať šanóny s dokumentmi, či nové balenia tonerov Samsung do Samsung tlačiarní.

Skrinky musia byť súčasťou kancelárií a musia dizajnovo ladiť s kancelárskymi stolmi, stoličkami, či rokovacími stolmi a konferenčnými stoličkami.

Vždy vytvárajte jednotlivé zóny. Rozdeľte pomyselne kancelárske stoly so stoličkami od rokovacích stolov so stoličkami. Nezabúdajte ani na oddychovú časť, či plne zariadenú kuchynku s chladničkou, rýchlovarnou kanvicou a aj kávovarom.